لیزر درب پشت آیفون
فهرست مطالب
مقالات اخیر

لیزر درب پشت آیفون

لیزر درب پشت آیفون بدون دخالت دست

شکستن قاب پشت گوشی آیفون

شاید جای تعجب داشته باشد برای شما ولی شکستگی شیشه قاب پشت آیفون به نسبت شکستگی و خرابی صفحه نمایش گوشی شما هزینه بیشتر و گرانتری را برای شما خواهد داشت، طبق لیست اعلام شده توسط کمپانی اپل برای تعویض یک ال سی دی گوشی آیفون باید ۲۷۹ دلار پرداخت کرد این در حالی است که برای تعویض شیشه پشت آیفون باید چیزی حدود دوبرابر آن یعنی ۵۴۹ دلار پرداخت کرد.

شیشه‌ی قاب پشت گوشی بسیار حساس و شکننده‌تر نسبت شیشه صفحه نمایشگر بوده و همچنین تعمیر آن نیز بسیار دشوارتر و حساس تر است چرا که شیشه‌ی پشتی با چسب و جوش‌های بسیار ریز و دقیق به بدنه وصل شده و این نشان دهنده از حساسیت و راحت نبودن تعویض شیشه پشت گوشی است که این کار نیاز به یگ متخصص دارد.

 

لیزر درب پشت آیفون

لیزر درب پشت آیفون

تعویض قاب پشت گوشی IPhone با دستگاه لیزر

این دستگاه ساخته شده توسط کمپانی بزرگ TBK است. دستگاهی مناسب برای جدا کردن در پشت و حکاکی برو روی موبایل می باشد که دارای دقت بسیار بالا و بدون نیاز به دخالت دست و به سرعت هرچه تمام تر لیزر درب پشت آیفون را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: پولیش ال سی دی

قابلیت‌ دستگاه TBK

یک دستگاه لیزر تمام اتومات که قابلیت جداسازی در پشت انواع گوشی بادقت و ظرافت بسیار بالایی دارد. این دستگاه قابلیت حکاکی انواع طرح را بادقت بسیار بالا و به زیبایی هرچه‌تمام‌تر دارد. امروزه این دستگاه دارای کارایی بسیار زیادی در صنعت موبایل سازی و تعمیر آن دارد با پدیدآمدن نسل جدید گوشی‌ها و نوع جدید قاب گوشی نیاز به این دستگاه روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شد چرا که باظرافت بسیار زیاد این کار را انجام می‌دهد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید